Przebudowa stron internetowych

Trendy w tworzeniu stron internetowych zmieniają się tak szybko, jak technologie wykorzystywane do ich tworzenia. Strona internetowa zbyt „przeładowana” odchodzi w niepamięć. Obecne trendy stawiają na przejrzystość, prostotę oraz intuicyjne menu, pozwalające na szybkie dotarcie do interesujących informacji. Jeśli posiadasz już jakiś czas stronę internetową, warto zrobić rekonesans i sprawdzić, czy nie powinna zostać przebudowana.
Przebudowa stron internetowych

Przebudowa stron – kiedy warto się zdecydować?

Powody przeprojektowania witryny różnią się w zależności od konkretnych celów marketingowych Twojej firmy. Najczęstsze powody to:

Zmiana marki witryny

Zwiększenie ruchu

Generowanie większej liczby klientów

Przebudowa stron internetowych

Rozbudowa funkcjonalności

Odświeżenie wizualne witryny

Dostosowanie do nowoczesnych trendów

Zmiana marki witryny
Zwiększenie ruchu
Generowanie większej liczby potencjalnych klientów
Rozbudowa funkcjonalności
Odświeżenie wizualne witryny
Dostosowanie do nowoczesnych trendów

Twoje cele biznesowe określą skalę przeprojektowania Twojej witryny. Jeśli zmieniłeś swój branding, Twoja witryna może wymagać prostych zmian: zmień kolorystykę, rozbuduj lub zamień kilka zdjęć. Jeśli jednak zmieniłeś swoją strategię marketingową, być może będą potrzebne bardziej radykalne zmiany.
Przeprojektowanie strony internetowej wymaga czasu, wysiłku i pieniędzy — ale może mieć kluczowe znaczenie dla Twojego sukcesu w Internecie. Po dostosowaniu do ogólnej strategii biznesowej przeprojektowanie może pomóc w zwiększeniu współczynnika konwersji.

Przebudowa stron – kiedy warto się zdecydować?

Przestarzała strona

Firmy przechodzą proces przeprojektowania z różnych powodów, ale głównym z nich jest staro wyglądająca witryna. Nie uwierzysz, ile firm nadal ma strony internetowe, które wyglądają, jakby były zrobione kilkadziesiąt lat temu. Może to zaszkodzić firmie, zwłaszcza jeśli użytkownicy wybierają między kilkoma konkurentami. Klienci najprawdopodobniej wybiorą firmę, która ma ładnie wyglądającą, łatwą w obsłudze stronę internetową.

przestarzała strona

Przebudowa stron – kiedy warto się zdecydować?

Na samym początku powinniśmy przeanalizować obecną stronę internetową i spojrzeć krytycznie na nią, co działa? A co nie? Może doświadczasz na przykład częstych porzuconych koszyków w sklepie i zanotowałeś spadek konwersji. W takim przypadku może być konieczne zreorganizowanie funkcjonalności i wszelkich informacji na temat błędów występujących w witrynie. Przeprojektowanie witryny nie powinno jedynie zmienić ogólnego wyglądu witryny. Powinna usprawnić sposób, w jaki funkcjonuje, zwłaszcza jeśli chodzi o sprzedaż i konwersję. Docelowi odbiorcy zmieniają się z biegiem czasu w zależności od Twoich usług na stronie, czy kategorii produktów na sklepie. Musisz aktualizować metody komunikacji i przekaz do osób, które są Twoimi klientami. Nie musisz zmieniać wszystkiego podczas redesignu strony internetowej. A nawet nie powinieneś. Przebudowa strony ma na celu zwiększenie ogólnego zainteresowania Twoją witryną, a pewne elementy jak logo identyfikują markę. To samo może dotyczyć kolorystyki, czcionek bądź zdjęć. Warto pomyśleć o tym aby zapisać każdą funkcję, którą chcesz dodać do swojej witryny, niezależnie od tego, czy jest to zmiana koloru, czy nowe narzędzie dla klientów.
Przebudowa stron www

KROK

01
Warto określić cele przeprojektowania witryny

Co chcesz osiągnąć, co działa, a co nie i co należy zmienić.

KROK

02
Zdefiniuj target swojej witryny

Każdy, klient, który odwiedza Twoją witrynę, powinien od razu zrozumieć, co czym się zajmujesz i co zyskuje.

KROK

03
Określ korzyść dla firmy i klientów

Co chcesz osiągnąć, co działa, a co nie i co chcesz zmienić.

KROK

04
Dostosowanie witryny do wyszukiwarek

Przebudowa strony to świetny sposób na poprawę pozycji strony w wyszukiwarkach.

KROK

01
Warto określić cele przeprojektowania witryny

Co chcesz osiągnąć, co działa, a co nie i co należy zmienić.

KROK

02
Zdefiniuj target swojej witryny

Każdy, klient, który odwiedza Twoją witrynę, powinien od razu zrozumieć, co czym się zajmujesz i co zyskuje.

KROK

03
Określ korzyść dla firmy i klientów

Co chcesz osiągnąć, co działa, a co nie i co należy zmienić.

KROK

04
Dostosowanie witryny do wyszukiwarek

Przebudowa strony to świetny sposób na poprawę pozycji strony w wyszukiwarkach.

1 1
2 1
3 1
4 2

Oferujemy elastyczne ceny tworzenia stron internetowych, dopasowane do indywidualnych potrzeb,
które ustalamy w rozmowie telefonicznej lub mailowo.

Na każdą wiadomość postaramy się odpowiedzieć w jak najkrótszym możliwym czasie.

Wyceń usługę

shopping icon 64px
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie

W zależności od preferowanego przez Ciebie kontaktu
odezwiemy się w celu omówienia szczegółów zlecenia.

Przygotujemy szczegółową wycenę projektu

Opierając się na wszystkich informacjach zawartych przez
Ciebie w formularzu.

Doradzimy

Najbardziej korzystny plan działania, aby osiągnąć oczekiwany
efekt reklamowy dla Twojej firmy.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym portfolio