strona internetowa dla fotografa

Strona internetowa dla fotografa

W zawodzie fotografa bardzo ważne jest, aby zachęcić potencjalnego klienta do współpracy...
fotograf

W zawodzie fotografa bardzo ważne jest, aby zachęcić potencjalnego klienta do współpracy. Własna strona internetowa dla fotografa z portfolio na pewno Ci w tym pomoże. Jest to najlepsza wizytówka, dzięki której dotrzesz do klienta i skierujesz go do miejsca, w którym znajduje się wszystko to, co chcesz mu pokazać. 

Najważniejsze elementy strony internetowej dla fotografa:

Domena – powinna być łatwa do zapamiętania, prosta i przejrzysta. W tym biznesie dużą rolę odgrywa marketing “szeptany”, dlatego domena z prostą składnią to ważny element. Oprócz tego, najlepiej, jeśli krótko i zwięźle opisuje na jaki temat jest strona, w tym przypadku – fotografia. Jest to czynnik, który bardzo dużo daje do pozycjonowania w wyszukiwarce. Roboty Google łatwiej i szybciej indeksują taką stronę, co poprawia jej pozycję na liście wyszukiwań.

Slider – na którym powinno być umieszczonych kilka najbardziej reprezentacyjnych zdjęć. Jest to ta część strony, którą klient widzi na samym początku, zanim przejdzie do dalszej jego części. Jest to też kluczowy element, dzięki któremu możemy zachęcić klienta do zapoznania się z ofertą. A nie od dziś wiadomo, że ludzie są wzrokowcami, dlatego dobrze jest pokazać na samym początku swój profesjonalizm, aby klient nie cofnął się do wyszukiwarki i nie wybrał innego fotografa.

strony internetowe konin fotoking

Opis działalności – Strona internetowa dla fotografa musi mieć kilka zdań o tym, w jakich dziedzinach fotografii się specjalizujesz lub jakie są Twoją mocną stroną. Czy są to fotografie weselne, urodzinowe, czy komunijne – to już zależy od Ciebie. Jeśli przyjmujesz każde zlecenie – napisz to. Klient powinien wiedzieć na co może liczyć.

Oferta – tutaj pokazujemy przykładowe wyceny, ewentualnie cena za pakiet zdjęć, lub na określone okazje.

Portfolio – bardzo ważną częścią takiej strony jest pokazanie potencjalnemu klientowi swoje realizacje. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient wie, czy zdjęcia będą spełniać jego oczekiwania.

Dane kontaktowe – zazwyczaj podaje się numer telefonu, adres e-mail i/lub adres biura. Ważne jest też, aby podać adres do swojej strony na Facebooku. Dodatkowo – ostatnio bardzo popularny jest LiveChat na stronie www. Klient, bezpośrednio z Twojej strony może się skontaktować z Tobą przez Messengera. Jest to bardzo wygodne i szybkie rozwiązanie.

Jesteś fotografem i zastanawiasz się nad stroną internetową dla fotografa? Skontaktuj się z nami!
Przygotujemy dla Ciebie korzystną ofertę szytą na miarę.

Wyceń usługę

shopping icon 64px
Skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie

W zależności od preferowanego przez Ciebie kontaktu
odezwiemy się w celu omówienia szczegółów zlecenia.

Przygotujemy szczegółową wycenę projektu

Opierając się na wszystkich informacjach zawartych przez
Ciebie w formularzu.

Doradzimy

Najbardziej korzystny plan działania, aby osiągnąć oczekiwany
efekt reklamowy dla Twojej firmy.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym portfolio