„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.”   Henderson Stuart

strona internetowa dla fotografa

Strona internetowa dla fotografa

fotograf

W zawodzie fotografa bardzo ważne jest, aby zachęcić potencjalnego klienta do współpracy. Własna strona internetowa dla fotografa z portfolio na pewno Ci w tym pomoże. Jest to najlepsza wizytówka, dzięki której dotrzesz do klienta i skierujesz go do miejsca, w którym znajduje się wszystko to, co chcesz mu pokazać. 

Najważniejsze elementy strony internetowej dla fotografa:

Domena – powinna być łatwa do zapamiętania, prosta i przejrzysta. W tym biznesie dużą rolę odgrywa marketing “szeptany”, dlatego domena z prostą składnią to ważny element. Oprócz tego, najlepiej, jeśli krótko i zwięźle opisuje na jaki temat jest strona, w tym przypadku – fotografia. Jest to czynnik, który bardzo dużo daje do pozycjonowania w wyszukiwarce. Roboty Google łatwiej i szybciej indeksują taką stronę, co poprawia jej pozycję na liście wyszukiwań.

Slider – na którym powinno być umieszczonych kilka najbardziej reprezentacyjnych zdjęć. Jest to ta część strony, którą klient widzi na samym początku, zanim przejdzie do dalszej jego części. Jest to też kluczowy element, dzięki któremu możemy zachęcić klienta do zapoznania się z ofertą. A nie od dziś wiadomo, że ludzie są wzrokowcami, dlatego dobrze jest pokazać na samym początku swój profesjonalizm, aby klient nie cofnął się do wyszukiwarki i nie wybrał innego fotografa.

Opis działalności – Strona internetowa dla fotografa musi mieć kilka zdań o tym, w jakich dziedzinach fotografii się specjalizujesz lub jakie są Twoją mocną stroną. Czy są to fotografie weselne, urodzinowe, czy komunijne – to już zależy od Ciebie. Jeśli przyjmujesz każde zlecenie – napisz to. Klient powinien wiedzieć na co może liczyć.

Oferta – tutaj pokazujemy przykładowe wyceny, ewentualnie cena za pakiet zdjęć, lub na określone okazje.

Portfolio – bardzo ważną częścią takiej strony jest pokazanie potencjalnemu klientowi swoje realizacje. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient wie, czy zdjęcia będą spełniać jego oczekiwania.

Dane kontaktowe – zazwyczaj podaje się numer telefonu, adres e-mail i/lub adres biura. Ważne jest też, aby podać adres do swojej strony na Facebooku. Dodatkowo – ostatnio bardzo popularny jest LiveChat na stronie www. Klient, bezpośrednio z Twojej strony może się skontaktować z Tobą przez Messengera. Jest to bardzo wygodne i szybkie rozwiązanie.

Jeśli zastanawiasz się nad stworzeniem swojej strony internetowej dla fotografa – Skontaktuj się z nami!

Copyright © 2021 Wszelkie Prawa Zastrzeżone agencjareklamowar3.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.